Très bon produit. Bien taillé,...
Très bon produit. Bien taillé, belle qualité !
- Warmte
- Ademend vermogen
- Dekking
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bon produit. Bien taillé, belle qualité !
Très bien
RAS
Muy agradable la temperatura y protege del viento
Calida y suave, se adapta al cuerpo y es cómoda de poner.
Gracias
Veste super agréable, taille bien, chaude++ Seuls bémols: cher et manque de longueur au niveau des manches..
Comprei este casaco na Decathlon e superou completamente as minhas expectativas. Usei-o numa viagem à Patagónia, onde enfrentei temperaturas bastante baixas e condições de vento intenso, e manteve-me sempre quente e confortável.
Superbe veste, chaude et très jolie. Tombe très bien, très confortable, je la mets très souvent
Veste très agréable et bien chaude
Tiens chaud, look sympa