Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τ...
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα μποτάκια!
Και αρέσουν πολύ σε όσους τα έχουν δει!
- Waterdichtheid
- Grip
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα μποτάκια!
Και αρέσουν πολύ σε όσους τα έχουν δει!
Kényelmes, meleg.
Hóra, terepre kiváló, jól melegít minuszban is, könnyen tisztítható, jól tartja a lábat, 13 órányi viselet is kényelmes benne.
Extraordinar de comozi și ușori mărimea exact perfectă mi s au potrivit de minune
Ottima mobilità e apporto termico anche in moto nel periodo invernale
Excelente para caminhada na montanha no inverno com ou sem neve.
Chaussures de randonnée très légères, très agréable à porter. Je recommande pour les longues marches.
Còmoda, càlida , impermeable y muy buen precio. Me encantan!
Dobrý
Calientes e impermeables