Parfait
Parfait
- Warmte
- Ademend vermogen
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait
De naden zijn ook erg aanwezig, het zit totaal niet comfortabel
Idéal pour un temps froid ou même un peu brumeux ! Taille parfaitement bien mais pour le moment glisse un peu, à voir avec le temps ...
Legging très agréable à porter et hyper confortable.
Très satifait
C'est le 2ème que j'achète
Je suis très satisfaite de ce legging
Polecam ten produkt
tient bien chaud avec l’intérieur polaire
Idealne na chłodniejsze dni, ale też nie jest w nich gorąco. Mają praktyczne kieszenie, ale kieszeń na telefon jest za mała.
Hideg időben szuper