Satisfecha con la compra
Satisfecha con la compra
- Warmte
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
- Ademend vermogen
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Satisfecha con la compra
Ce legging est chaud, confortable.
Taille un peu petit
Je recommande
Super dopasowane, ogromny plus za ilość kieszonek. Udany zakup
Świetne legginsy na zimowe bieganie.
아내에게 달리기 같이하자고 하면서 선물로 레깅스와 여러가지 선물했는데 입고 뛰고나서 너무 좋다고 하네요.
그래서 오늘 다시 다른 물건도 주문했어요...
Très bon produit, bien chaud, mais puisqu’il est fait pour l’hiver, et que je suis grande, quelques centimètres de plus auraient été nécessaires pour couvrir les chevilles
Agréable à porter
Matière douce agréable à porter, legging chaud
Legging is fijn met deze temperatuur en de vele zakjes maken het makkelijk om kleine dingen mee nemen. Op korte runs heb ik geen belt meer nodig!
Top 👍