Bon produit
Belle couleur, matière confortable, chaude et douce sur l'envers.
- Warmte
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Belle couleur, matière confortable, chaude et douce sur l'envers.
1er lavage et le jogging est plein de peluches, à la limite de m'importa le, il y a un vrai problème avec le coloris noir ! Et mon lave-linge est neuf je précise
És cálido y muy ponible.
dres bardzo dobry
Spodnie idealne, wygodne i ciepłe
Bardzo wygodne
Spodnie wygodne, nie krępują ruchów. Rozmiar delikatnie zaniżony.
ok
Pantaloni felpa, taglia " XL " regolare per chi ama vestire comodo/a per attività sportiva, per chi ama vestire leggermente aderente consiglio la taglia " L " .
Elastico superiore aderente al corpo nella giusta misura ne troppo stretto ne troppo largo con la taglia " XL " .
Elastici inferiori leggermente larghi con la taglia " XL " ma va bene
Warm and comfortable