ok
ok
- Warmte
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
ok
Pantaloni felpa, taglia " XL " regolare per chi ama vestire comodo/a per attività sportiva, per chi ama vestire leggermente aderente consiglio la taglia " L " .
Elastico superiore aderente al corpo nella giusta misura ne troppo stretto ne troppo largo con la taglia " XL " .
Elastici inferiori leggermente larghi con la taglia " XL " ma va bene
Warm and comfortable
ottima qualità prezzo
Dobre spodnie, dość gruby materiał, ciepłe.
Super achat
Top