Verdeling voor 901 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
5
Percentage gevuld: 78%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
3
Percentage gevuld: 5.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
2
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme snowboots voor kinderen van 1-3 jaar 500 blauw
1
Percentage gevuld: 2.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

小了

小了

    Trop facile à enlever pour l'e...

    Trop facile à enlever pour l'enfant
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    PATRICK, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

    Ērti uzvilkt, bet nav perfekti...

    Ērti uzvilkt, bet nav perfekti ziemai. Aukstas kājas. Jāvelk siltā zeķe, bet tad lielāku izmēru jārēķina
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Evelīna, LetlandGeverifieerde koper3m geleden

    Bellissimi

    Acqiustati per mio nipote, comfort e protezione
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Marjana, ItaliëGeverifieerde koper3m geleden

    Pour ma petite fille, je n'éta...

    Pour ma petite fille, je n'étais pas à la neige avec elle
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Bibi, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Caldi e comodi da indossare

    Caldi e comodi da indossare

      Un po' troppo larghi

      Gli stivaletti sono carini e ben impermeabili ma visto che sono destinati ai piccolissimi, manca un po' di imbottitura da compensare con calzini abbastanza spessi perchè sennò il piedino non sta fermo.
      • 4/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Sabrina, ItaliëGeverifieerde koper4m geleden

      Pratique et confortable.

      Pratique et confortable.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      François, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

      Perfectas para la nieve

      Estan geniales, agarre perfecto, no resbalan, son impermeables, acolchadas y mantiene el pie calentito
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Boras

      Bonitas y cómodas
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Waterdichtheid
      • 5/5 Gemakkelijk aan en uit
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design