2. Alışım aşırı kaliteli ve ra...
2. Alışım aşırı kaliteli ve rahat bir bot
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
2. Alışım aşırı kaliteli ve rahat bir bot
1.5 yaş kızım için almıştım biraz büyük geldi kar zamanı giydi. Sorun yaşamadık. Sezonluk birkaç kere giyeceği için f/performans açısından mantıklı buluyorum
Ottimo prodotto qualità prezzo
Perfetti sopratutto per andare all‘asilo nei giorni di neve
caldi e comodi .
Dobra jakość, dziecko mówi że wygodne
abiden kardeşe geçen ömürlük bot.
Fajne, nieprzemakalne śniegowce, jednak na małą stópkę trochę za szerokie, zdarzało sie zgubić buta na spacerze:)
Rahat olmadığını düşünüyorum bir de kalını baya büyük kızım rahat edemedi
As botas cumprem a sua função, sao quentes e bonitas. Poderiam ser mais fáceis de calçar, sao um pouco rijas.