Bir küçüğünü almıştık memnun k...
Bir küçüğünü almıştık memnun kalınca büyüğünü de aldık kullanıyor çocuğum hala. Çok rahat güzel bir bot.
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bir küçüğünü almıştık memnun kalınca büyüğünü de aldık kullanıyor çocuğum hala. Çok rahat güzel bir bot.
Bu bottan memnun kaldık sonra bir büyüğünü de aldık kullanıyoruz. Çok rahat ve güzel bir ayakkabı.
Perfect and warm all winter!
Prodotto giusto
Ne tient pas sur les pieds
super bom
Très bien
Ottimo
Příjemné, dobré i do mokrého a rozávajícího sněhu, ale nejdou dotáhnout, vyzouvají se
doposci molto carini e comodi per il mio bimbo, consiglio