Verdeling voor 192 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
5
Percentage gevuld: 82.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
4
Percentage gevuld: 14.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
3
Percentage gevuld: 3.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor dames Regatta Razia blauw
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Super 👍🏻 agréable et…

Super 👍🏻 agréable et tien chaud
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
Laetitia, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

top

Pour ma femme. Très confortable et très belle. Très chaude. Taille super bien.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking

Top ,bonne chaleur ,doux…

Top ,bonne chaleur ,doux ,je le recommande
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Dekking
Sabine, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Chouette veste!

Elle tient bien chaud et ne bouge pas au lavage! Très agréable à porter.

    Bonne veste polaire

    Polaire chaude
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Dekking

    Confortable et chaud

    Confortable et chaud
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Dekking
    Elia, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Top pour la chaleur !

    Achetée pour aller en Finlande, elle m'a sauvée la vie par des températures allant jusqu'à -30 ressenties !
    • 5/5 Dekking
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Warmte

    Très chaud, taille très…

    Très chaud, taille très ajustée, jolie.
    • 5/5 Dekking
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Warmte
    Claudine, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Top chaleur

    Parfait en 2nd peau pour ne pas trop chauffer la maison!

      Jolie et bien chaude,…

      Jolie et bien chaude, juste un défaut de couture sur 3 cm à l’intérieur d’une manche.
      • 5/5 Ademend vermogen
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Dekking
      Francoise, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden