Verdeling voor 2649 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
5
Percentage gevuld: 86.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
4
Percentage gevuld: 10.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Attention à la fermeture

Veste très chaude, cela fait plusieurs fois que j'achète cette veste car je travaille en extérieur, mais le gros point faible c'est la fermeture éclair (cela fait trois fois que cette foutue fermeture lâche).
Je suis déçu, car m'a polaire n'a qu'une année.
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Rekbaar
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Cédric, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Cédric,

Merci beaucoup pour votre retour sur notre polaire NH500. Ce produit n'a pas totalement répondu à vos attentes, veuillez nous en excuser.

Je suis navrée d’apprendre que la fermeture éclair vous pose problème à plusieurs reprises.
Cela n’est en effet pas normal,…

Polar

Super ciepły polar, polecam
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Katarzyna, PolenGeverifieerde koper6m geleden

Très bonne polaire je recomman...

Très bonne polaire je recommande
  • 4/5 Warmte
  • 3/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Lendormy , FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Très bonne polaire je recomman...

Très bonne polaire je recommande
  • 5/5 Warmte
  • 3/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Lendormy , FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Veste polaire

Bon rapport qualité prix, veste polaire très chaude.
Excellent article, je recommande.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

    Commandé bleu reçu noir

    Excellente polaire bien chaude, dommage que je n'ai pas reçu la bonne couleur
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Michel, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    J'aime beaucoup la veste tiens chaud et vraiment qualitatif

    Vraiment très bien je recommande
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Maxime, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Très belle coupe et tien bien ...

    Très belle coupe et tien bien chaud
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 3/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Emilie, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Ciepły polar

    Bardzo ciepły. Nawet przy lekkim mrozie można wyjść w samym polarze bez kurtki.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design