Verdeling voor 2649 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
5
Percentage gevuld: 86.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
4
Percentage gevuld: 10.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Buena pero suelta muchas pelusas

Genera muchas pelusas
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Rekbaar
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

    Confortable et chaude

    Confortable et chaude
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Wcześniejsze kurtki były dużo ...

    Wcześniejsze kurtki były dużo lepiej uszyte dokładniej. Te są uszyte byle jak, ale chociaż materiał dobry, ciepły i oddychający, spokojnie na 2 stp.C można w koszulce termicznej i polarze wyjść na spacer do lasu.
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Look / Design

    Parfait pour ma fille en SJ'ai...

    Parfait pour ma fille en S
    J'ai la même en xl
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Henri, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

      Très bonne veste !!

      Elle tient très chaud, je recommande
      • 5/5 Warmte
      • 3/5 Ademend vermogen
      • 4/5 Rekbaar
      • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Maroshi, ZwitserlandGeverifieerde koper6m geleden

      Chaqueta polar

      Es muy comoda y calentita.

        bardzo ciepły i co ważne dobrz...

        bardzo ciepły i co ważne dobrze skrojony polar. duże kieszenie i wysoki kołnierz. po zapięciu zamka i założeniu kaptura super ochrona przed zimnem. na 183 cm i 90 kg wagi xl w sam raz.
        • 5/5 Warmte
        • 4/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Rekbaar
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Rien à dire

        Rien à dire
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Ademend vermogen
        • 5/5 Rekbaar
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design
        Fatimé, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden