Verdeling voor 2649 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
5
Percentage gevuld: 86.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
4
Percentage gevuld: 10.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

No tenía muchas expectativas p...

No tenía muchas expectativas pero las ha superado todas. Volví ayer de Noruega a -10 grados y muy muy calentito. Con esto y una térmica no he pasado nada de frio
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Indispensable !

Très belle veste. Confortable. Pratique et chaude. Mon fils ne l'a quitte plus 😊
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Alexandra, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

牛逼牛逼

牛逼牛逼

        不错喜欢

        不错喜欢

          Top

          Je recommande fortement ,même par temps frais 4-5 degrés elle est assez chaude.
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Ademend vermogen
          • 5/5 Rekbaar
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design

          Te mantiene muy bien con calor...

          Te mantiene muy bien con calor y es muy confortable para llevar en el día a día en los días de bastante frío.
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Ademend vermogen
          • 5/5 Rekbaar
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Andrés , SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

          belle polaire a capuche

          bonne polaire , la fermeture eclair monte haut et protege bien le cou
          • 4/5 Look / Design
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Rekbaar
          • 4/5 Ademend vermogen
          • 5/5 Warmte
          christian, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

          Bien

          Bien
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Ademend vermogen
          • 5/5 Rekbaar
          • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 4/5 Look / Design
          JESSICA, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden