Verdeling voor 2649 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
5
Percentage gevuld: 86.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
4
Percentage gevuld: 10.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
3
Percentage gevuld: 2%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme wandelfleece voor heren NH500 grijs
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

tres bon produit

tres bon produit
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Joelle, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Je suis hyper contente de l'av...

Je suis hyper contente de l'avoir acheté, il est très chaud, bonne matière
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
veronique, BelgiëGeverifieerde koper6m geleden

Veste bien chaude

Très belle qualité de polaire
Confortable
Très épaisse
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
KARINE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Une fois de plus des fermetur...

Une fois de plus des fermetures éclair de mauvaise qualité qui gâchent le produit, l'une des deux poches est définitivement condamnée fermeture bloquée en position fermée après quelques semaines d'utilisation. Donc je ne recommande pas.
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 3/5 Rekbaar
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
PHILIPPE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Philippe,

Merci pour votre retour sur notre polaire NH500. Ce produit n'a pas totalement répondu à vos attentes, veuillez nous en excuser.

Il n'est en effet pas normal que la fermeture rencontre ce problème après si peu de temps d'utilisation.
Nos produits étant garantis…

    Belle affaire

    Bien taillé, beau et surtout très chaud
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Diméo, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Top

    La qualité est top, elle tient chaud, confortable à porter, min fils en veux une seconde !
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    MELANIE, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Good

    Good
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design