Młodzieżowa kurtka bardzo dobra
Dobrze leży na szczupłym nastolatku
- Warmte
- Ademend vermogen
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Dobrze leży na szczupłym nastolatku
Polaire très chaude bien épaisse et tour du coup qui remonte assez haut sur le visage qui est très pratique quand on a pas de cache cou
好
Confortable et très chaude, fait le job
I like the way it made the hood not too small and big that touches my ears and warming. On the body parts why not put lining like the hood all the way to the arms to add more warmth
Comodo e caldo
Sur le site ou j’ai acheté la polaire il y figurait mais quand je l’ai reçu il n’y était pas.
Très bien et efficace