Top
Bien chaud et confortable ! Je le trouve top
- Warmte
- Ademend vermogen
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bien chaud et confortable ! Je le trouve top
Parfait pour l'hiver.
Veste chaude et confortable. Parfaite
Veste très chaude mais un peu déçu qu'il n'y est pas l'écriture quechua comme sur la photo
Très bien
Tiens chaud
Bardzo fajnie leży , i jest gruba i ciepła
Ciepły, wygodny, jednym słowem dobry zakup
Produit conforme a mon attente.
Idéal pour l'automne ou le printemps
Bien chaud dedans convient au adolescents.
Se comporta excelent in timp, gros si calduros chiar si cand bate vantul ceva mai tare.