Très bonne chaussures conforta...
Très bonne chaussures confortables et chaude nous les utilisons pour les randonnées ne fait pas mal au pied
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bonne chaussures confortables et chaude nous les utilisons pour les randonnées ne fait pas mal au pied
idéal pour l'hiver
Много удобни за краката на подрастващите. Издържат на влага.
Chaudes impermeables Look sympa Agreables a porter et semblent resistantes
Vydrží nepromokavé celou zimu i horskou deštivou turistiku následující rok.
Membrána funguje skvěle celou zimu
Strapabíró, kényelmes, meleg.
Molt calentetes!!!
Très bonnes chaussures Il serait bien de changer un peu le look
Très bonne chaussures pour la neige