Verdeling voor 130 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme winddichte zeilmuts voor kinderen Sailing 100 blauw
5
Percentage gevuld: 78.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme winddichte zeilmuts voor kinderen Sailing 100 blauw
4
Percentage gevuld: 12.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme winddichte zeilmuts voor kinderen Sailing 100 blauw
3
Percentage gevuld: 7.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme winddichte zeilmuts voor kinderen Sailing 100 blauw
2
Percentage gevuld: 0.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme winddichte zeilmuts voor kinderen Sailing 100 blauw
1
Percentage gevuld: 0.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Ottimo prodotto caldo e morbid...

Ottimo prodotto caldo e morbido. Lo porto sempre con me quando vado a fare trekking o in barca a vela.
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
Sandro, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Caciula

Foarte calduroasa
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
Nelu, RoemeniëGeverifieerde koper1j geleden

Joli bonnet

Jolie maille et doublé polaire
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
Jessica, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Super teplá dětská čepice. Je ...

Super teplá dětská čepice. Je příjemná na hlavě, dobře sedí, neklouže, vydrží i déšť a navíc je celkem prodyšná. Takže spokojenost.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
Michaela, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

Cepurīte

Ļoti smuka, der arī mazai pieaugušo galvai
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
Diāna, LetlandGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Labdien, Diāna!

Pateicamies par augsto vērtējumu!

Jauku dienu




Jūsu Decathlon!

şık ve rahat

Oğlum için dışı turkuaz içi turuncu tonlarında olandan uzun süredir kullanıyoruz, başını çok sıkmıyor ama bol da değil, içi polar dışı örgü gibi, yumuşak, sıcak tutuyor, sert rüzgarlar hissediliyor ama genel olarak iyi bir bere.
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Warmte
  • 3/5 Winddicht

Molto comodo

Molto comodo
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Andrea, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Kalite ancak biraz esnek

Ürün güzel rüzgarda geçirmiyor ancak biraz esnek olduğu için deneyip öyle alın derim. Her başa uyumlu olmayabilir.

    Ürün

    İndirimdeyken aldım, tribord markasını kış ayınlarında ihtiyaçımıza göre tercih ediyorum fiyatına göre çok iyi ürün teşekkürler
      Rüstem, TurkijeGeverifieerde koper1j geleden

      Parfait bien chaud utilise…

      Parfait bien chaud utilise pour la neige et l’école
      • 5/5 Winddicht
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Warmte
      Emmanuelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden