Verdeling voor 277 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
5
Percentage gevuld: 64.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
4
Percentage gevuld: 17.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
2
Percentage gevuld: 7.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
1
Percentage gevuld: 6.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Uitstekend voor zachte weersomstandigheden

Over het algemeen heb ik zeer weinig te zeggen over deze handschoenen.
Ze passen zeer goed, en ik ben een grote fan van het feit dat deze ook de volledige pols bedekken.
Ze houden de wind redelijk goed tegen, maar vanaf 5°C raad ik wel aan van een extra paar dunne handschoenen onder deze te dragen (dit komt dus overeen met de specificaties),
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Waterdicht
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Kylian, BelgiëGeverifieerde koper4m geleden

Zeer goed voor de lente

Zeer goed voor de lente
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Waterdicht
  • 5/5 Rekbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Patrick, BelgiëGeverifieerde koper11m geleden

Alles ok

Alles ok
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Waterdicht
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Rekbaar
  • 3/5 Look / Design

Super all round handschoenen

Goeie prijs/kwaliteit verhouding
    Arthur, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

    buono

    buono
      Mauro , ItaliëGeverifieerde koper1w geleden

      Pas étanche

      A peine 30mn sous la bruine bretonne et j'avais les mains trempées

      Le SAV a été réactif et m'a remboursé
      • 3/5 Warmte
      • 1/5 Waterdicht
      • 3/5 Rekbaar
      • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 3/5 Look / Design
      Mathieu, FrankrijkGeverifieerde koper1w geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Mathieu,

      Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre avis concernant les gants de vélo imperméables, Mid-Season 900 Waterproof.

      Je suis sincèrement navré d'apprendre que l'imperméabilité de ce modèle n'a pas été à la hauteur de vos attentes lors de votre sortie…

      Waterproof

      Je m'attendais à mieux niveau étanchéité : au bout d'1/4h de pluie on constate un début d'humidité dans le gant, au bout d'1/2h, c'est plein. Déçu...
      Je vais aller faire un tour au rayon plongée pour trouver une paire vraiment étanche...
      • 4/5 Warmte
      • 1/5 Waterdicht
      • 4/5 Rekbaar
      • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Pascal, FrankrijkGeverifieerde koper2w geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Pascal,

      Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre avis concernant les gants de vélo imperméables, Mid-Season 900 Waterproof.

      Je suis sincèrement navré d'apprendre que le niveau d'étanchéité de ce modèle ne répond pas à vos attentes lors de vos sorties sous la…

      Ottimi guanti per temperature tra 0 e 5 gradi

      Incredibilmente efficaci contro vento e freddo ma al tempo stesso traspiranti. Utilizzati fino a poco sottozero senza problemi
      • 5/5 Warmte
      • 4/5 Waterdicht
      • 4/5 Rekbaar
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 3/5 Look / Design
      Michele, ItaliëGeverifieerde koper2w geleden

      mon mari les a mis pour faire ...

      mon mari les a mis pour faire c'est trajets maison boulot en période de pluie et les gants ne sont pas imperméables comme écrit sur l'étiquette.
      • 3/5 Warmte
      • 1/5 Waterdicht
      • 2/5 Rekbaar
      • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 3/5 Look / Design
      NELLY, FrankrijkGeverifieerde koper3w geleden

      angenehmes Tragegefühl, gute P...

      angenehmes Tragegefühl, gute Passform, geben allerdings nicht besonders warm
        Diese Gut, ZwitserlandGeverifieerde koper3w geleden