Uitstekend voor zachte weersomstandigheden
Over het algemeen heb ik zeer weinig te zeggen over deze handschoenen.
Ze passen zeer goed, en ik ben een grote fan van het feit dat deze ook de volledige pols bedekken.
Ze houden de wind redelijk goed tegen, maar vanaf 5°C raad ik wel aan van een extra paar dunne handschoenen onder deze te dragen (dit komt dus overeen met de specificaties),
- Warmte
- Waterdicht
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

