Verdeling voor 277 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
5
Percentage gevuld: 64.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
4
Percentage gevuld: 17.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
2
Percentage gevuld: 7.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Waterdichte mid-season fietshandschoenen 900
1
Percentage gevuld: 6.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    guantes pars el invierno, prot...

    guantes pars el invierno, protengen del frio y drl agua, ideales para ir a trabajar o tutas invernarles
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdicht
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Gants

    Gants agréable à porter, s'enfilent parfaitement.
    Pour faire du vélo ou se promener pour les premiers froids .
    Imperméables donc moins sur froid pour le vélo
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdicht
    • 5/5 Rekbaar
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    Isabelle, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden

    Appear to be a good buy.

    Not tried them in the rain yet, but otherwise they do the job and without lose of sensitivity for the more fiddly things you have to do on a bike. Cannot give true answers to next set of questions yet .
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Buen producto

    A falta de prueva se ve de buena calidad
    • 5/5 Warmte
    • 3/5 Waterdicht
    • 4/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Thanks

    Thanks
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdicht
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

      非常好,偏宽松,戴上手套,手机也能用

      非常好,偏宽松,戴上手套,手机也能用

        Idealne na deszcz!

        Bardzo dobrze przylegające do dłoni rękawiczki na deszczowe przejażdżki. Zapewniają pewny chwyt kierownicy, dzięki doskonałej elastyczności. W moim przypadku na "+" wygląd rękawiczek.
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdicht
        • 5/5 Rekbaar
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Look / Design

        Guante imoermeable y cálido

        Buen tacto en manillar a pesar del tejido.
        • 5/5 Warmte
        • 5/5 Waterdicht
        • 4/5 Rekbaar
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Look / Design
        José Maria , SpanjeGeverifieerde koper9m geleden