Suis ravis avec
Suis ravis avec
- Warmte
- Waterdicht
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Suis ravis avec
Odlične rukavice za jesen/proljeće. Grip je dobar i ne skližu ruke s volana i kočnica, jako dobre veličine. Preporučam kupnju u trgovini zbog izbora veličine. Ruke ostaju suhe tijekom kiše i štite od vjetra ali definitivno za prijelazno razdoblje. Za zimu nisu dovoljno tople, s obzirom da su ruke prilikom vožnje jako statične vrlo brzo postaje
Absolutnie wspaniale rękawiczki na sezon przejściowy, gdy poranne mgły i niższe temperatury dają już o sobie znać. Początkowo zdziwiłam się po otwarciu paczki, gdyż ich wygląd może przypominać gumowe rękawiczki ogrodnicze, jednak po pierwszej jeździe zwróciłam im honor: moje ręce po porannej późnojesiennej trasie w końcu nie były mokre i
super goed kwaliteit en heel confortabel.
ras tres chaud
Deze handschoenen heb ik gekocht omdat ze waterdicht zijn. Dat was een eigenschap waarnaar ik op zoek was in warme handschoenen. Waterdicht zijn ze wel, maar tegen de kou niet. En ook niet een beetje. Dus dat valt me erg tegen en baal ik van deze aankoop.
Ces gants ont été reçus et testés aujourd'hui: totalement inefficaces.
Doigts mouillés après 10 minutes sous la pluie.
Gants achetés pour leur étanchéité. Il s’est avéré que ce n’était pas le cas.
Convient parfaitement. Correspond à mon attente
Ces gants ne protègent pas du froid. Sorties en VTT jusqu’à 0 degré avec ces gants : résultat = les mains gelées