Verdeling voor 290 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
5
Percentage gevuld: 66.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
4
Percentage gevuld: 21.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
3
Percentage gevuld: 7.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Está rico

Está rico
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Aintzane, SpanjeGeverifieerde koper10m geleden

Parfait

Parfait
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Eiwitgehalte
  • 4/5 Smaak
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Franck , FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Très bon gout

Très bon gout
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 4/5 Smaak
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
blandine, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Todo correcto.

Todo correcto.
  • 3/5 Spieropbouw en -behoud
  • 3/5 Eiwitgehalte
  • 3/5 Smaak
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Víctor Manuel, SpanjeGeverifieerde koper10m geleden

buonissime qualita prezzo top

buonissime qualita prezzo top
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
antonello, ItaliëGeverifieerde koper10m geleden

Sabor muy agradable

Sabor muy agradable
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Smaak
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Ana belen, SpanjeGeverifieerde koper10m geleden

La whey est en soit comme tout...

La whey est en soit comme tout autre, efficace pour compléter son apport quotidien en protéines, cependant celle que j’ai acheté au chocolat a malheureusement un goût aucunement naturel et beaucoup trop chimique, ce qui gâche tout en bouche et est à la limite de l’immangeable
  • 3/5 Spieropbouw en -behoud
  • 3/5 Eiwitgehalte
  • 1/5 Smaak
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Aymen, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

Bien

Bien
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 4/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Arnaud, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

Très bon rapport qualité prix

Très bon rapport qualité prix
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Jean baptiste, FrankrijkGeverifieerde koper11m geleden

Super

Super
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Kim, ZwitserlandGeverifieerde koper11m geleden