Verdeling voor 291 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
5
Percentage gevuld: 66.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
4
Percentage gevuld: 21.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
3
Percentage gevuld: 7.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Proteine buonissime con un ott...

Proteine buonissime con un ottimo rapporto qualità prezzo
  • 5/5 Spieropbouw en -behoud
  • 5/5 Eiwitgehalte
  • 5/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Giuseppe, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Consigliato

Consigliato
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Eiwitgehalte
  • 3/5 Smaak
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Claudio, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

A voir avec le…

A voir avec le temps
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Smaak
  • 4/5 Eiwitgehalte
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Emmanuel, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Ottimo prodotto anche se sempre più costoso

Ottimo prodotto anche se sempre più costoso
  • 4/5 Spieropbouw en -behoud
  • 4/5 Eiwitgehalte
  • 4/5 Smaak
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Davide, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Gust foarte prost.

Gust foarte prost, cum ar fi laptele care a fost lăsat afară 10 zile. Am avut greață după ce am gustat-o. Nu recomand. 0/5. Trist că nu pot să l trimit înapoi.
  • 1/5 Spieropbouw en -behoud
  • 1/5 Eiwitgehalte
  • 1/5 Smaak
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Antwoord van de verkoper

Buna Norbert,


Vă mulțumim pentru opinia exprimată referitoare la produsul achiziționat, acest feedback va fi trimis responsabilului cu conceperea acestui produs pentru a analiza și a îmbunătăți aspectele semnalate de dvs.


Ne cerem scuze pentru inconvenientele…

Protéine de qualité mais goût à revoir

J’ai tenté l’expérience de cette protéine étant en rupture sur celle que j’utilise habituellement, je suis très fan des produits décathlon mais cette whey à vraiment un goût désagréable, à provoquer des hauts de cœur … étant utilisateur régulier de la whey avec plus de 10 ans de pratique c’est vraiment des expériences qu’on déteste

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Valentin,


    Nous tenons, tout d'abord, à vous remercier de nous avoir partagé votre avis. 


    En effet, chaque remarque nourrit notre démarche d'amélioration continue et nous permet ainsi de mieux satisfaire nos utilisateurs…

    Très bon produit

    Très bon produit
    • 4/5 Spieropbouw en -behoud
    • 4/5 Smaak
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Malek, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Le bon goût de chocolat

    Si vous aimez le bon goût chocolat avec un excellent taux de proteine et BCAA, c'est la protéine la plus intéressante de par son prix bien en dessous des marques concurrentes. Je suis sur ce goût depuis plusieurs mois,et je ne m en lasse pas , un grand merci également à Nicolas pour ses conseils techniques et son écoute pour satisfaire les
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Smaak
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Stephane, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Bon rapport qualité /prix

    Une des moins chère du marché

      Bonne poudre de protéines

      Cette poudre est sucrée avec un extrait de Stévia, ce qui est une amélioration bienvenue par rapport aux poudres précédentes qui utilisaient des édulcorants.
      • 5/5 Spieropbouw en -behoud
      • 3/5 Smaak
      • 4/5 Eiwitgehalte
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Laurent, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden