Verdeling voor 290 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
5
Percentage gevuld: 66.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
4
Percentage gevuld: 21.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
3
Percentage gevuld: 7.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
2
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Whey Protein chocolade 1,5 kg
1
Percentage gevuld: 2.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Buono

Buono
    Andrea, ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

    El producto esta muy bueno par...

    El producto esta muy bueno para el cuerpo😇
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Suzette, SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

    Très bon produit par apport à ...

    Très bon produit par apport à d'autres gammes, achat très satisfaisant
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Christophe , RéunionGeverifieerde koper6m geleden

    RAS

    Première fois que j'utilise ce genre de produit. J'avais peur que ça ait un goût bizarre ou prononcé mais non, ça va.

    Au-delà de ça, difficile de mesurer l'impact du produit.
    • 5/5 Smaak
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Look / Design
    Aloïs, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Buen sabor y alto contenido en proteínas

    Buen sabor y alto contenido en proteínas
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Bien

    Bien
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    Pierrick, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    produits au goût correct et se...

    produits au goût correct et se dissout bien dans l'eau
    • 4/5 Spieropbouw en -behoud
    • 4/5 Eiwitgehalte
    • 3/5 Smaak
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Jil v, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

    Buen producto

    Buen producto
    • 4/5 Spieropbouw en -behoud
    • 4/5 Eiwitgehalte
    • 4/5 Smaak
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    Goût et texture décevant

    Lors de l’achat, je m’attendais à recevoir un produit d’une qualité assez proche des autres que j ai pu acheter. Toutefois, j ai été déçu car la whey se mélange très mal, et je trouve le goût un peu fade.
    • 4/5 Spieropbouw en -behoud
    • 3/5 Eiwitgehalte
    • 2/5 Smaak
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 3/5 Look / Design

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Mat,

    Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis.

    Concernant le goût :
    La perception des saveurs est très personnelle et, si notre produit est aujourd'hui noté 4,5/5 avec plus de 800 avis, c'est justement parce que ce goût a été co-créé et validé par notre…

    Whey

    Cela fait longtemps que je consomme la wey, C'est un super produit. Il est très bon en plus. Je suis une femme et je vous recommande.
    • 5/5 Spieropbouw en -behoud
    • 5/5 Eiwitgehalte
    • 5/5 Smaak
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Nathalie, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden