Verdeling voor 510 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Wind- en waterdicht zeiljack voor heren Sailing 500 rood zwart
5
Percentage gevuld: 81.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Wind- en waterdicht zeiljack voor heren Sailing 500 rood zwart
4
Percentage gevuld: 12%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Wind- en waterdicht zeiljack voor heren Sailing 500 rood zwart
3
Percentage gevuld: 4.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Wind- en waterdicht zeiljack voor heren Sailing 500 rood zwart
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Wind- en waterdicht zeiljack voor heren Sailing 500 rood zwart
1
Percentage gevuld: 1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Perfecto

Ha quedado perfecto
  • 4/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Verstelbaar
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Patricia María, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

veste sois disant coupe vent

j'achète des habits décathlon depuis un bon moment et dans tous les domaines. j'ai acheter cette veste soit disant coupe vent au prix de 90 euros plus ou moins. c'est une veste de navigateur. c'est la 1ere fois que je suis déçu d'un tel achat. le Col est rembourrer, donc à ce niveau pas de problème, les manches sont réglables donc à ce niveau là ç
  • 4/5 Verstelbaar
  • 2/5 Winddicht
  • 2/5 Waterdichtheid
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Top

    Top
    • 5/5 Winddicht
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Verstelbaar
    Cecile, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Super kurtka

    Super kurtka, z wielką ochotą zabieram ja na każdą wyprawę żeglarska
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Winddicht
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Verstelbaar

        Ürün memnuniyeti

        Mont’u alalı iki üç hafta oldu.Hergün kullanıyorum.Rüzgar direnci az.Su itici özelliği iyi.Yağmur da bir saat yürüdüm içine almadı.Sevmediğim yanı kolların ve belinin astarı içinde sabitlememiş dikiş olarak.Astar dışarı çıkıyor.İyi durmuyor. Decathlon’un ürünlerini genel olarak seviyorum,kullanıyorum,fiyat/performans ürünler.
        • 4/5 Waterdichtheid
        • 4/5 Verstelbaar
        • 3/5 Winddicht
        • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        防風性能真的非常好 剛好遇到寒流 裡面穿一件羽絨衣 騎車完全...

        防風性能真的非常好 剛好遇到寒流 裡面穿一件羽絨衣 騎車完全不冷
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Waterdichtheid
        • 5/5 Verstelbaar

        喜欢

        喜欢