Très bonne veste de…
Très bonne veste de pluie A porter sur des température au dessus de zéro
- Winddicht
- Waterdichtheid
- Verstelbaar
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bonne veste de pluie A porter sur des température au dessus de zéro
Op de fiets in een stevige regenbui doet dit jack precies waar ik het voor gekocht heb. Het houdt me droog en het laat me niet teveel zweten. De verstelling van de capuchon moet ik nog even goed krijgen, want die zat niet helemaal zoals ik het prettig vind. Maar dat komt wel met de tijd.
Ottimo prodotto consegna veloce e ben protetta
harika bir ürün 7-8 saate kadar su geçirmiyor ondan sonra yavaş yavaş geçirmeye başlıyor başarılı
Très bon produit rapport qualité prix imbattable.
Rien à dire, j'ai comparé les caractéristiques intrinsèques d'équipements beaucoup plus onéreux. Je lui fais subir les pires conditions, rien ne passe rien ne fuite. Léger, juste parfait !
Top
Très bon produit
Super produit
Nagyon jó l, komfortos a belső béles miatt a dzseki mert nem csak egy egyszerű "héjkabat"!
Kedves Zsolt!
Köszönjük szépen, hogy értékelted termékünket és, hogy bevált számodra a termék.
Kellemes hétvégét kívánunk.
Sportos üdvözlettel:
Bulejsza Judit
Országos Open Voice Moderátor