À l’aise
Parfait
- Winddicht
- Warmte
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait
Nice product, Good quality
Its a good product
Casaco bonito para uso casual, cor bonita, quente o suficiente e fica bem com roupa “normal”. Já não é tão barato como os antigos produtos da Decathlon, mas tem boa qualidade.
Mon fils adoré, couleur sympa
Pendant l'enfer vert 2026 heureusement que j'avais cette veste ,coupe vent et déperlantte la température et maintenue il faisait 4 degrés dehors je n'ai pas eu froid
Ottimo prodotto comodo e funzionale
Greater purchase, stylish yet comfortable and warm
Good
Excellent product