Perfecto para el frío de Burgos
Lo compré para que lo use el niño en zonas frías, como Burgos y no pasa nada de frío. Lo llevó a la nieve y estuvo muy a gusto con él.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Lo compré para que lo use el niño en zonas frías, como Burgos y no pasa nada de frío. Lo llevó a la nieve y estuvo muy a gusto con él.
Hala kullanıyorum çok sağlam
Excelente casaco, muito quente. Preferia apenas que a cor por dentro do capuz fosse mais discreta.
ancien manteau déchiré, trouvé celui-ci bien chaud top