Verdeling voor 617 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
5
Percentage gevuld: 92.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
4
Percentage gevuld: 5.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
3
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Winterparka -23°C jongens 7-15 jaar NH900 grijs
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Top

Super produit ! Même sous une cascade, on reste au sec ! Taille bien (même pour les adultes pas très grands). Seuls petits bémols, la fermeture des poches qui peut laisser passer l’eau et la capuche qui vient trop sur le visage mais sinon rien à redire. Il est chaud, confortable et à prix correct !
    Audrey, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    gayet iyi

    ürünü oğluma aldım.gayet güzel ve koruyucu.bedeni bir beden büyük aldım
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    hülya, TurkijeGeverifieerde koper1j geleden

    5 etoiles

    J'ai acheté cette parka pour mon enfant qui adore les activités en plein air, même en hiver, et je suis extrêmement satisfait de sa performance. Elle est chaude, imperméable et très confortable, ce qui lui permet de profiter pleinement de ses aventures sans avoir froid ni être mouillé. * Chaleur exceptionnelle : * La parka garde vraiment au
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
    • 5/5 Waterdichtheid
    Septimiu-Gheorghe, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Polecam

    Bardzo fajna zimowa kurtka dla nastolatka. Dobrze wykonana, ciepła, wodoodporna. Za tą cenę, uważam, że bardzo dobry zakup.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Waterdichtheid
    Celestyna, PolenGeverifieerde koper1j geleden

    非常实用

    非常实用

      Très chaud

      Je l’ai acheté pour partir en Laponie. Il est très chaud et le design est cool. Je n’ai pas eu froid du séjour
        Manon, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

          wygodna I ciepła

          super
          • 5/5 Warmte
          • 5/5 Beperkt het binnendringen van sneeuw
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Waterdichtheid

          在沈阳撑到零下20度没问题

          在沈阳撑到零下20度没问题

            在沈阳撑到零下20度没问题

            在沈阳撑到零下20度没问题