Verdeling voor 387 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Zeillaarzen rubberlaarzen voor volwassenen 500 marineblauw
5
Percentage gevuld: 74.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Zeillaarzen rubberlaarzen voor volwassenen 500 marineblauw
4
Percentage gevuld: 17.1%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Zeillaarzen rubberlaarzen voor volwassenen 500 marineblauw
3
Percentage gevuld: 3.4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Zeillaarzen rubberlaarzen voor volwassenen 500 marineblauw
2
Percentage gevuld: 2.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Zeillaarzen rubberlaarzen voor volwassenen 500 marineblauw
1
Percentage gevuld: 2.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Dobre kalosze na pokład

Kalosze estetyczne, wygodne i dobrze pomyślane. Przestrzegam jednak przed robieniem w nich zbyt wielu kilometrów po porcie czy miasteczkach - nie do tego są stworzone i zaczyna się z nich odklejać i przesuwać wkładka. Jednak mimo takiego intensywnego korzystania niezgodnie z powołaniem, nie przeciekają.
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Pascomfort
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Grip

Comodidad

Lo q me esperaba
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Ras

Ras
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Brigitte, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Buon rapporto qualità prezzo

Buon rapporto qualità prezzo
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Pascomfort
Pier Marino, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Bottes souples très confortables…

Bottes souples très confortables !
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Stève, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

De bonnes bottes

De bonnes bottes
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Pascomfort
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Bruno, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

il y a une…

il y a une très forte odeur de colle qui sent le poisson c'est loin d'etre idéal puisque cela ne donne pas envie de metre ces bottes et annule toutes les qualités qu'elles pouraient avoir
    cyril, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Cyril, 

    Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous donner votre avis au sujet de notre botte caoutchouc de voile.

    Votre avis est essentiel pour connaître votre satisfaction et apporter des améliorations lorsque c'est nécessaire.

    Je suis navré de constater…

    Quelques cm de plus…

    Quelques cm de plus en hauteur auraient été mieux.
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 4/5 Grip
    • 5/5 Pascomfort
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Ronan, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Confortables mais pas totalement étanches.

    Bon confort, encore mieux si vous rajoutez une semelle. Protègent bien le pied de l'humidité mais si vous marchez vraiment dans une flaque les pieds finissent par être humides. Donc un produit correct mais qui ne supporte pas l'immersion dans l'eau.
    • 2/5 Waterdichtheid
    • 4/5 Grip
    • 4/5 Pascomfort
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    ANNE-CATHERINE, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Bonnes bottes

    Bottes de qualité légèrement large et assez confortable.
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Pascomfort
    • 4/5 Grip
    Bernadette, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden