Verdeling voor 762 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Zeilshort voor dames Sailing 100 beige
5
Percentage gevuld: 80.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Zeilshort voor dames Sailing 100 beige
4
Percentage gevuld: 15.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Zeilshort voor dames Sailing 100 beige
3
Percentage gevuld: 2.6%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Zeilshort voor dames Sailing 100 beige
2
Percentage gevuld: 0.9%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Zeilshort voor dames Sailing 100 beige
1
Percentage gevuld: 0.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Top, coupe, matière ok

Top, coupe, matière ok
  • 5/5 Stevigheid
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Delphine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

le petit plus, la…

le petit plus, la poche zippée dans la poche pour ne pas perdre une clé ou de la monnaie
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Stevigheid
Celine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Tres bien

Tres bien
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Zakken
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Mona, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Ok

Ok
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Zakken
  • 4/5 Stevigheid
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Serena, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Bardzo wygodnie spodnie. Mater...

Bardzo wygodnie spodnie. Materiał w dotyku i wizualnie sprawia wrażenie grubego i sztywnego ale nosi się bardzo dobrze nawet w ciepłe dni i nie ma już wrażenia sztywności materiału. Prawdopodobnie kupię kolejne w innym kolorze
  • 5/5 Stevigheid
  • 3/5 Rekbaar
  • 5/5 Zakken
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Taille plutôt petit, je…

Taille plutôt petit, je m'habille en 36 et pour ce modèle de short contrairement au short de rando, je l'ai pris en 38. J'adore sa coupe qui peut être mis pour la ville 🙂
  • 5/5 Stevigheid
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zakken
Emilie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

        Superbe collection, avec un…

        Superbe collection, avec un choix coloriel sympa. Bonne coupe.
        • 5/5 Stevigheid
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Rekbaar
        • 5/5 Zakken
        Anne, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden