Kolejne opakowanie. Zdecydowa...
Kolejne opakowanie. Zdecydowanie polecam.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Kolejne opakowanie. Zdecydowanie polecam.
ottimo prodotto, l ' ho acquistato piu' volte e lo ricomprero , lo consiglio
Fidèle à l'attente.
Nagyon kellemes, frissítő íze van, aki szereti a mentolt, nem fog benne csalódni
gels agréables aux goûts différents et permettant un bon boust
très bon goût et un bon coup de boost !
Liefert energie
Tamaño ideal, no es muy pringoso, buen sabor y aporte de energía
più energia durante la mia attività sportiva, validissimo
Trovo che questi gel siano ottimi. Hanno un prezzo giusto, non folle come alcuni brand. Sono 2:1, si assimilano bene, gradevoli e di facile apertura. Li porto sempre con me abbinati all’isocarb, ottima combo.