F.f.f. mulțumită, am recomand...
F.f.f. mulțumită, am recomandat-o
- Warmte
- Waterdichtheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
F.f.f. mulțumită, am recomandat-o
Goede pasvorm en maat
Αξίζει το πολύ για 50€
Heerlijke warme comfortabele jas! Ook in Lapland bij -20 graden warm genoeg.
Doudoune très chaude. La longueur ne gêne pas la pratique du ski. Les bretelles n ont pas été utilisées( ne voyant pas trop leur intérêt) dommage de l absence de passe doigt au niveau du poignet.
Elle est jolie, pleines de poches mais rendue car trop longue pour ma fille.
J'ai un modèle ancien presque identique dont je suis ravie, et qui dure dans le temps
très beau vêtement
Ciepła, dużo kieszeni, długa
Sympa
vreemde zakken. rits open om je handen te warmen in fleecezak is prima maar de rest van de zak blijft onbenut omdat de rits wel openstaat en er iets uit kan vallen. kleur valt tegen. vind het geen geschikte jas voor wintersport.