Verdeling voor 1479 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
5
Percentage gevuld: 73.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
4
Percentage gevuld: 16.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
2
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Gants VTT

Supers gants, tiennent bien au chaud Pour la déperlance, je n’ai pas eu l’occasion de rouler sous la pluie mais concernant l’humidité sur la végétation ça fait la taff
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Warmte
Damien, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

guantes

muy buen arrogantes muy cómodos no notas el frío y muy manejables para la bicicleta me encantan
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Ricardo, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Hola Ricardo


Queremos Agradecerte mucho tus comentarios y valoraciones sobre los productos adquiridos en nuestras tiendas o a través de nuestra WEB , ya que estos, nos ayudan mucho a mejorar para futuras compras de otros usuarios . 


Te esperamos en…

Parfait pour l'hiver

J'avais acheté la gamme en dessous, là on est sur du gant très efficace pour des températures aux alentours de 0 degrés. Utilisé dans un environnement pluvieux, les gants ont bien résistés. Un super achat !
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Warmte
Arnaud, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Gute Handschuhe

Brauche sie von/zur Arbeit mit meinem eBike, geben sehr warm bei Wintertemperaturen, schützen vor Feuchtigkeit, sind gut sichtbar, beim Ausziehen und Direkt-Wiederanziehen jedoch ein bisschen klebrig. Empfehle sie gerne weiter.
  • 5/5 Winddicht
  • 4/5 Waterafstotend
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Emil, ZwitserlandGeverifieerde koper1j geleden

Moins chaud que l’ancien…

Moins chaud que l’ancien modèle. Ma dernière paire a fait plus de 3 ans
  • 4/5 Winddicht
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Waterafstotend
  • 3/5 Warmte
Gregory, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Ma 2nde paire la…

Ma 2nde paire la 1ere était usée je recommande
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterafstotend
  • 5/5 Winddicht
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Myriam, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Toch nog koude handen rond 0 graden

De handschoenen zitten best lekker. Alleen aan de binnenkant voel je de ribbels die aan de buitenkant op de middelvinger en wijsvinger zitten. Daardoor is het draagcomfort minder. Wat me tegenvalt is dat ik met 0 graden al koude handen heb op de fiets terwijl ik deze juist gekocht heb om bij vorst warme handen te hebben. Iets wat ik van deze
    Liedeke, NederlandGeverifieerde koper1j geleden

    Gants chauds, confortables et flexibles

    Ravie de cet achat pour tenir mes cannes de marche. Victimes régulièrement d'engelures, les gants me sont indispensables. Je les choisissais jusque là dans la gamme ski mais franchement ceux disponibles au cycle sont plus maniables pour mes cannes de marche
    • 5/5 Winddicht
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Waterafstotend
    • 5/5 Warmte
    Solange, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Caldissimi, ottimali per andar...

    Caldissimi, ottimali per andare in bici nelle stagioni piu' fredde. Ottimi anche sotto la pioggia - completamente impermeabili
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Winddicht
    • 5/5 Waterafstotend
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Chiara, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    超级超级高的性价比!无敌了

    超级超级高的性价比!无敌了