Verdeling voor 1480 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
5
Percentage gevuld: 73.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
4
Percentage gevuld: 16.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
2
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Fietshandschoenen 900 W zwart
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Už mám několikáté, jsou osvědč...

Už mám několikáté, jsou osvědčené.
  • 3/5 Waterafstotend
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Winddicht
Pavel, TsjechiëGeverifieerde koper1j geleden

Nem elég meleg téli időre, ez inkább őszi/tavaszi

1-2 fokban teszteltem munkába menet, semmi szél nem volt, csak a menet szél, és azt nem bírta az ujjaknál, ugyanis 10 perc alatt már fáztak az ujjaim. Hűvösebb őszi / tavaszi időre alkalmas, max 5-6 fokig, de az alá nem ajánlanám. Számomra ez egy nagy csalódás. Nem, nem tudom visszaküldeni, mert megelőlegeztem a bizalmat a sok pozitív vélemény
  • 3/5 Waterafstotend
  • 3/5 Warmte
  • 2/5 Winddicht
Róbert, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

Dommage qu'ils n'existent pas en XS

Les gants ont l'air chaud et vraiment très bien, mais il est vraiment dommage qu'ils n'existent pas en XS, le S étant clairement trop grand pour de " petites mains". Quitte à faire du unisexe, il serait judicieux de commencer par du XS notamment pour les femmes...
    Kévin, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Hoher Tragekomfort, Wärmeleistung nicht optimal

    Wie gut ein Handschuh funktioniert, hängt natürlich vom Individuum ab. Für mich persönlich sind diese Handschuhe bei um den 0°C nicht ausreichend. Vor allem, wenn man bereits mit kalten Händen die Handschuhe anzieht. Zwischen 2°-6°C sind sie perfekt. Dazu muss man sagen, dass ich meistens bei 27-33km/h unterwegs bin und meine Hände recht schnell
    • 3/5 Warmte
    • 4/5 Winddicht
    • 4/5 Waterafstotend
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Daniel, DuitslandGeverifieerde koper1j geleden

    Keine Wärmeleistung

    Ich habe die Handschuhe bei ca 8 Grad ausprobiert (20km Tour). Ich hätte auch keine Handschuhe tragen können - das wäre besser. Diese Handschuhe wärmen “NICHT”.
      Alexi, DuitslandGeverifieerde koper1j geleden

      Antwoord van de verkoper

      Hallo Alexi,

      Schade dass du mit dem Produkt FAHRRADHANDSCHUHE unzufrieden bist.

      Es ist uns ein Anliegen ihre Rückmeldung zu nutzen,um zu lernen.

      Ich denke am besten suchen sie eine Filiale auf,um ihr Problem zu verdeutlichen.

      Sofern sie das Produkt,innerhalb der letzten…

      RAS

      RAS
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Waterafstotend
      • 4/5 Winddicht
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Thierry, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      jó kesztyű

      nem fázott benne a kezem 0 fokban. hidegebb időben még nem próbáltam
      • 5/5 Waterafstotend
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Winddicht
      Kristóf, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

        Très efficaces

        Très efficaces
        • 4/5 Winddicht
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Waterafstotend
        • 4/5 Warmte
        Richard, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

        tres bons gants ,…

        tres bons gants , confort , chaleur et bonne prehension du cintre
        • 5/5 Winddicht
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Waterafstotend
        • 5/5 Warmte
        Denis, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden