Verdeling voor 1477 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
5
Percentage gevuld: 73.6%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
4
Percentage gevuld: 16.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
2
Percentage gevuld: 2.2%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product FIETSHANDSCHOENEN 900 WTR FLUO
1
Percentage gevuld: 2.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Hoher Tragekomfort, Wärmeleistung nicht optimal

Wie gut ein Handschuh funktioniert, hängt natürlich vom Individuum ab. Für mich persönlich sind diese Handschuhe bei um den 0°C nicht ausreichend. Vor allem, wenn man bereits mit kalten Händen die Handschuhe anzieht. Zwischen 2°-6°C sind sie perfekt. Dazu muss man sagen, dass ich meistens bei 27-33km/h unterwegs bin und meine Hände recht schnell
  • 3/5 Warmte
  • 4/5 Winddicht
  • 4/5 Waterafstotend
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Daniel, DuitslandGeverifieerde koper1j geleden

Keine Wärmeleistung

Ich habe die Handschuhe bei ca 8 Grad ausprobiert (20km Tour). Ich hätte auch keine Handschuhe tragen können - das wäre besser. Diese Handschuhe wärmen “NICHT”.
    Alexi, DuitslandGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Hallo Alexi,

    Schade dass du mit dem Produkt FAHRRADHANDSCHUHE unzufrieden bist.

    Es ist uns ein Anliegen ihre Rückmeldung zu nutzen,um zu lernen.

    Ich denke am besten suchen sie eine Filiale auf,um ihr Problem zu verdeutlichen.

    Sofern sie das Produkt,innerhalb der letzten…

    RAS

    RAS
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Waterafstotend
    • 4/5 Winddicht
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Thierry, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    jó kesztyű

    nem fázott benne a kezem 0 fokban. hidegebb időben még nem próbáltam
    • 5/5 Waterafstotend
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Winddicht
    Kristóf, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

      Très efficaces

      Très efficaces
      • 4/5 Winddicht
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Waterafstotend
      • 4/5 Warmte
      Richard, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      tres bons gants ,…

      tres bons gants , confort , chaleur et bonne prehension du cintre
      • 5/5 Winddicht
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Waterafstotend
      • 5/5 Warmte
      Denis, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      warme handschoenen

      goede handschoenen die lekker warm zijn
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Waterafstotend
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Winddicht

      not good and very expensive for what they offer

      Getting cold fingers almost every time while riding with these on with outside temp being 0-5C. I have another pair from another manufacturer where I don't have these issue so I conclude that these Van Rysel are not very well made. The insulation is not good for finger tips. Also they are not very comfortable, very bulky and not a good experience
      • 3/5 Warmte
      • 2/5 Winddicht
      • 4/5 Waterafstotend
      • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      Jamais froid

      Je nai absolument jamais eu froid avec des gants en velo l'hiver. utilisé un hivers, je les utilise de nouveau avec plaisir cet hiver
      • 5/5 Winddicht
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Waterafstotend
      • 5/5 Warmte