Mănuși ciclism iarnă
Se potrivesc bine, sunt comode și calde.
- Warmte
- Winddicht
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Se potrivesc bine, sunt comode și calde.
Ok
Okej
Les gants ne sont pas faits pour les températures vraiment fraîches. En ce moment il fait autour de 5 degrés et j'ai les doigts gelés.
无名指和小拇指保温效果不行,建议买这两个手指并在一起的
Conforme à mes attentes
bardzo ciepłe rękawiczki, tak ciepłe że przynajmniej w moim przypadku temperatura około 5'C to za dużo, mogly by mieć lepsze odprowadzenie wilgoci.
Parfait, rien à redire. Si ce n'est tres agréablement surpris par le produit.
发货速度快,这幅手套现在天气用正好,防小雨蛮好用的。