Parfait comme attendu
Parfait comme attendu
- Warmte
- Winddicht
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Waterafstotend
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Parfait comme attendu
zero degrés. Bonne adhérence au guidon, et aucun problème pour freiner ou changer les vitesses malgré l épaisseur.
Een heerlijke fiets winterhandschoen, deze houd je handen en vooral ook je ring en pink heerlijk warm.
Helaas had ik de omschrijving niet goed gelezen en bleken deze handschoenen niet waterdicht maar enkel waterafstotend.
Toch moet ik zeggen dat ze pas na ongeveer 40min in de regen fietsen gingen doorlekken, voor mij persoonlijk is dat te
Très bien pour les sorties proches de 0
Assez chaud, sans plus. Difficiles à enfiler.
Satisfait de mon achat. Protège bien du froid et de la pluie
Super produit je recommande vivement rien à envier aux autres marques ils tiennent bien chaud pour les avoir essayé à plusieurs reprises au alentours de 5 degrés !
In deze tijd lekker warm tijdens graveren en op mtb
Do -10 dają radę
Ne tiens pas chaud à 7 degrés testé hier sur une sortie de 65 km j’étais très déçu et surtout très très froid aux doigts . Surtout ceux qui sont isolés les deux qui étaient ensemble avait chaud.