bien pratique, elle se plie un...
bien pratique, elle se plie une fois vide, bonne capacité
- Isothermisch
- Compactheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
bien pratique, elle se plie une fois vide, bonne capacité
We gebruiken deze al 5 jaar op vakantie, voornamelijk onderweg en om gekoelde boodschappen in te vervoeren. Als koelement voor onderweg gebruiken we vaak twee plastic bakken met een ingevroren maaltijd en die zijn na twee dagen rijden niet eens volledig ontdooid. Voldoet dus zeker aan de eisen.
Produit top nous somme aller à la plage arrivée 10h au retour à 17h fraîcheur toujours la .pratique à ranger,légère..
Very good product
Très bien, je recommande
Bilindik marka ile bunun arasında kararsız kaldık. mağazadaki arkadaşların tavsiyesi ile bunu tercih ettik.
ARTILARI yer kaplamıyor. 40 derecede 48 saat test ettik buzlar tam erimeden dayandı. taşıması kolay.
EKSİLERİ açıp kapatmak biraz zahmetli.fermuar takılabiliyor.açık renk olduğu için kamplarda çabuk kirleniyor
Pratik ve kullanışlı bir ürün.
Szuper hűtőtáska, praktikus.
Jó termék
Es muy práctico y caben muchas cosas. Conserva el frío muchas horas.