Bons
Bons
- Energiewaarde
- Makkelijk door te slikken
- Makkelijk te openen en sluiten
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bons
nu e gel, e un fel de suculet si nu asta e problema si faptul ca stomacul meu nu e prea happy cu ele. Si nu e un stomac sensibil, e obisnuit cam cu toate celelate marci de geluri pe care le consum pana la 6-8 per eveniment.
Fait son job.
Polecam, smaczne i z odpowiednią wartością energetyczną
Super. Nie trzeba popijać.
Bastantes buenos sobre todo el de cocacola
Je ne recommande pas en vélo. Pas simple à ouvrir et apport énergétique non ressenti
Un extra de energía
Dobry smak, działa
Todo correcto. Algo líquidos bajo mi punto de vista.