Verdeling voor 757 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
5
Percentage gevuld: 64.2%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
4
Percentage gevuld: 19.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
3
Percentage gevuld: 6.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
2
Percentage gevuld: 3.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Soft flask 250 ml geëxtrudeerd
1
Percentage gevuld: 6.1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

conforme

Pratique
  • 5/5 Vermogen
  • 2/5 Beperkt smaak en geur
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Makkelijk te openen en sluiten
laure, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Gourde

TB
  • 5/5 Vermogen
  • 1/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
Léa, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Déçu, Moins bien que les anciennes flasques

Deçu par la rigidité du plastique par rapport aux anciennes flasques bleu foncé, ainsi que le bouchon moins fluide à la fermeture. Les flasques plus souples permettent de relaxer les mains après qq kms, ce n est pas le cas de ces nouvelles flasques qui sont plus chères. Pas compris pourquoi avoir changé les anciens modèles...?
  • 5/5 Vermogen
  • 4/5 Beperkt smaak en geur
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Makkelijk te openen en sluiten

Pratique et légère

Petite gourde légère et pratique lors d'échauffement. Je ferais néanmoins une petite recommandation d'amélioration, il serait bien d'ajouter une petite lanière pour l'attacher au poignet afin d'éviter de la perdre des mains lorsque l'on effectue un relâchement des mains surtout quand on n'a pas de poche intérieure un short ou fuseau
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
Sylvain, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Flasque

La flasque est semi souple et ne sort pas des camelbak Decathlon
  • 5/5 Vermogen
  • 4/5 Beperkt smaak en geur
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
Chloé, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

fajny softlask

trochę drogi jak na kawałek plastiku, ale spełnia swoje zadania. jest mały, poręczny, dobrze układa się w dłoni i nie przeszkadza w trakcie biegu
  • 4/5 Vermogen
  • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
  • 4/5 Beperkt smaak en geur
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Ok

Ok mais pas super facile quand on court je trouve. Mieux vaut les laisser ouverte lors des sorties.
  • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
  • 5/5 Beperkt smaak en geur
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vermogen
Sébastien, BelgiëGeverifieerde koper1j geleden

Petite gourde pratique

Petite gourde pratique
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
  • 4/5 Vermogen
  • 3/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Janieclaude, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Facile à utiliser et…

Facile à utiliser et à entretenir Contenance parfaite pour même les tenir à la main sur des sorties de 1 h par forte chaleur
  • 5/5 Vermogen
  • 4/5 Beperkt smaak en geur
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Makkelijk te openen en sluiten
Regis, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

niestety nie spełnił oczekiwań

Kupiony zastępczo ponieważ brakowało na stanie sprawdzonego niebieskiego soft flaska Kiprun, którego używamy od kilku miesięcy. Mając to porównanie: niniejszy softflask jest niestety niewygodny (twardy, nie pasuje dobrze do dłoni, nie dopasowuje się do niej wraz ze zmniejszaniem się ilości płynu. Dodatkowo przebarwił się po pierwszym użyciu.
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vermogen
  • 4/5 Makkelijk te openen en sluiten
Agnieszka, PolenGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią, bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Pani oczekiwań


Izabela