Verdeling voor 164 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
5
Percentage gevuld: 81.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
4
Percentage gevuld: 14%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Jó tapadás

Jól néz ki, megfelelő méret, jó tapadás
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Grip
Eszter, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

Très confortable

Bons gants pratiques
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Camille, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Gants chauds et fins

Parfait, mais cela reste des sous gants
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Anais, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

ils sont très bien,…

ils sont très bien, mais pas pour l'hiver
  • 1/5 Warmte
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Zuzana, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Buen producto

Perfectos para protegerse del frío siendo muy cómodos

    Polecam.

    Wygodne, dobrze przylegajjace rękawiczki.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Grip
    Jarosław, PolenGeverifieerde koper1j geleden

    gants

    top pour le running
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Anaïs, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Parfait

    Super produit pour mes garcons
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    ERIC, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Très pratique.

    L ancien modèle de gants était plus chaud mais il reste très bien
    • 3/5 Warmte
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Christophe, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Guantes de tenis, y padel .

    Mi opinión es muy buena, me gustan mucho esos guantes, primero no me resbala la raqueta ni la pala, son calientes y cómodos, ya van 3 veces que me compro de diferentes color y de modelo. Gracias.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Grip
    Mª Pilar, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden