Verdeling voor 164 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
5
Percentage gevuld: 81.1%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
4
Percentage gevuld: 14%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
3
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Tennishandschoenen voor volwassenen zwart
1
Percentage gevuld: 0.6%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Perfetti

Perfetti
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Simonetta, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Ciepłe, używam ich do jazdy na rowerze

Jeździłem z nimi prawie całą zimę, wszystko super
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Grip

Buono.

Buono.
  • 3/5 Warmte
  • 3/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Giuseppe, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Ciao Giuseppe, grazie per aver lasciato la tua recensione! Siamo felici che tu abbia trovato i guanti da tennis buoni. Se hai suggerimenti per migliorare ulteriormente il prodotto o se c'è qualcosa che possiamo fare per rendere la tua esperienza ancora migliore, non esitare a farcelo sapere.…

Buona aderenza e tenuta del ca...

Buona aderenza e tenuta del calore
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Ras

Ras
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Sylvie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Mon fils met les…

Mon fils met les gants quand il joue au tennis car la raquette le blesse après quelques heures
  • 4/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Josiane, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Guanti

Guanti con aderenza molto buona …. Non si sentono indossati e tengono molto bene l’aria e la temperatura !!! Li utilizzo per il running .
    ALAGNA, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Ottimi per il tennis, unica pe...

    Ottimi per il tennis, unica pecca aderisce fin troppo sul grip della racchetta non consentendo il cambio immediato dell’impugnatura
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Grip
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Eveljn, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Parfait pour mon fils…

    Parfait pour mon fils pour ses entrainements tennis hiver
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Teddy, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Guanti eccezionali per giocare...

    Guanti eccezionali per giocare all'aperto col freddo. Le mani non si freddano e la racchetta è impossibile possa scivolare Perfetti
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding