Scalda 4h
Ottimo non cola, scalda per 4 e più ore. Soddisfatto.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimo non cola, scalda per 4 e più ore. Soddisfatto.
Cercavamo un gel termico per il pre gara in palazzetti freddi.....per evitare stampi e crampi.....rimasti contentissimi
prodotto utile anche in caso di contratture muscolari , quindi con utilizzo "terapeutico"
super
Bon apport de chaleur, difficile à étaler
era meglio il prodotto precedente
Ottimo
Efeito quase imediato.
Bon produit mais un pot serait mieux qu'un tube
j'utilise régulièrement avant ma séance entraînement