tres bon produit !
tres bon produit !
- Warmte
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
tres bon produit !
Muy buena solución para la alta montaña.
muito bom. voltava a comprar
Cumple lo q dice
Li uso in emergenza e fanno il loro lavoro, a volte la durata è dimezzata, probabilmente dipende anche dalle condizioni di umidità e temperatura esterna
Una maravilla para aguantar el frío en invierno
Perfecto
tiens longtemps chaud, mes enfants adorent faire du ski avec.
Impossible de m'en passer. Chaleur douce et on ne les ressent même pas dans les chaussures
Beh, non solo per la neve, ma anche in città! durano anche più di 5 ore. Li uso anche in ciclismo