Verdeling voor 922 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
5
Percentage gevuld: 83.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
3
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    super produit, on oublierait p...

    super produit, on oublierait presque le froid ou le mauvais temps quand on le porte 👌🏻
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    cyril, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Très bon produit

    Je cours depuis 2 mois dans le froid et je suis super content. Les gants sont très utiles.
    • 5/5 Warmte
    • 4/5 Look / Design
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Ventilatie
    • 4/5 Ademend vermogen

    Esőt, szelet bírja, jó a szell...

    Esőt, szelet bírja, jó a szellőzése és tetszik a beépített kesztyű is.
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Attila , HongarijeGeverifieerde koper4m geleden

    ok

    ok
    • 5/5 Warmte
    • 3/5 Ademend vermogen
    • 3/5 Ventilatie
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Katarzyna, PolenGeverifieerde koper4m geleden

    Sehr angenehm zu tragen!

    Sehr angenehm zu tragen!
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Mahrhauser , OostenrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Pobieganie w zimowej aurze duż...

    Pobieganie w zimowej aurze duży plus za rękawiczki przyczepione do rękawów więc nie trzeba pamiętać :D
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    保暖舒適

    在12~1月的台灣,穿這件外套進行長距離訓練非常舒適。很推薦購買。
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design

    Bonne veste par temps froid

    Achetée le 21/01/2026, je l'ai mise le lendemain. Le tissus est agréable, La taille des manches est bien mais il ne faut pas moins, j;ai pris du XL (1.80 cm), le col est super agréable avec sa polaire fine et monte bien sous le menton ( en ce moment je mets souvent un tour de cou, mais pas avec la veste), j'avais en dessous un tee-shirt manche
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Ademend vermogen
    • 4/5 Ventilatie
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design
    christophe, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

    Confortable et pratique

    Confortable et pratique
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Ademend vermogen
    • 5/5 Ventilatie
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding