Verdeling voor 922 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
5
Percentage gevuld: 83.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
4
Percentage gevuld: 12.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
3
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warm hardloopjack voor heren Run 900 Warm Regular blauw
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Veste de running

Très bel ensemble, pratique et chaud
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Ventilatie
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Francois, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Bon materiel

Bon materiel
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
michel, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

En hiver couvre toi

Veste achetée pour mes sorties de Trail en hiver. Je l ai testée pour l hivernale des templiers et même si les températures n étaient pas très basses j ai apprécié le côté de perlant dans la bruine et le brouillard. Depuis que les températures ont chuté qu il gèle et qu il neige je courre avec et un tee shirt thermique.
  • 4/5 Warmte
  • 3/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Ventilatie
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Francois, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Top!

Top!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
sophie, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Très content de ce premier ess...

Très content de ce premier essais de veste. - 3° au départ un t-shirt de trail et la veste ont été suffisant (avec gants et bonnet).
Les petites moufles sont très appréciable le, temps que le corps chauffe.
  • 5/5 Warmte
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 4/5 Ventilatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Nicolas, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Super achat

Mon conjoint est ravi de sa veste .
Les moufles intégrées sont tops et les poches sont très bien pensées
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Charline, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

Veste parfaite pour le sport en exterieur

Capuche amovible
Pas mal de poches
Moufles integrees
Bandes reflechissantes
Legere bien que chaude
Je recommande
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
julie, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden

긴팔 티 런 웜 900과 함께 입으면 영하 12도까지 버틸 것 같아요

바람을 잘 막아주고 웜 두개를 겹쳐 입으니 따뜻하더라고요
사이즈는 제 몸에 찰떡이고요👍
가격은 정말 착해요😊
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Fajna kurtka

Jak na razie używana w temperaturach około 0 stopni i było ok. Rękawiczki dobrze grzeją ale słabo oddychają przez co dłonie lekko się pocą, może przy niższych temperaturach będzie ok
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ventilatie
  • 4/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Retour expérience

Très bon rapport qualité prix
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Ademend vermogen
  • 5/5 Ventilatie
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Véronique, FrankrijkGeverifieerde koper5m geleden