Verdeling voor 2595 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen voor sneeuwwandelen NH100 grijs
5
Percentage gevuld: 75%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen voor sneeuwwandelen NH100 grijs
4
Percentage gevuld: 16.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen voor sneeuwwandelen NH100 grijs
3
Percentage gevuld: 4.5%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen voor sneeuwwandelen NH100 grijs
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Warme en waterdichte herenlaarzen voor sneeuwwandelen NH100 grijs
1
Percentage gevuld: 2.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Foarte bune

Foarte bune
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Adrian, RoemeniëGeverifieerde koper4m geleden

Foarte bune pentru iarna!

Foarte bune pentru iarna!
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Sorin, RoemeniëGeverifieerde koper4m geleden

No aguantan mucho el frio

Las estoy usando en ambiente frío (-10/-15) y después de 30-40 min caminando los pies están fríos, también usando calcetines térmicos.
  • 1/5 Warmte
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design

Botas de neve

Completamente desiludido. Desconfortável e entra água pela lateral das botas
  • 1/5 Warmte
  • 1/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Grip
  • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 2/5 Look / Design
Ricardo Maia, PortugalGeverifieerde koper4m geleden

Antwoord van de verkoper

Estimado cliente,

Agradecemos o seu feedback sobre as botas de caminhada na neve quentes e impermeáveis - SH100 - Homem. Lamentamos sinceramente que a sua experiência não tenha sido a ideal, tanto em termos de conforto como de impermeabilidade.
A sua opinião é muito valiosa para nós e…

Le seul point positif c'est qu...

Le seul point positif c'est qu'elle sont étanches jusqu'à la cheville Sinon elle font mal au pied et le froid pénètre vite dans la chaussure .
    Valou, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour,

    Je suis sincèrement désolé d'apprendre que vos Bottes de neige chaudes imperméables de randonnée - SH100 - Homme vous causent de l'inconfort et que le froid pénètre rapidement. Ce n'est absolument pas l'expérience que nous souhaitons pour nos clients.

    Nous sommes ravis que…

    Botas quentes e aguentam bem a...

    Botas quentes e aguentam bem a chuva
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Santos, PortugalGeverifieerde koper4m geleden

    Bottes neige imperméables

    Très confortable. Prix/qualité correct
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Sosso , FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Excellent !

    Confort et bonne qualité à petit prix. Légères et bien chaudes à la neige et à -15°C, ces bottes sont parfaites ! Mon mari chausse habituellement 45/46 selon les marques et les bottes en 46/47 sont à la bonne taille.
    Je recommande.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Anna, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    Excellent !

    Confort et bonne qualité à petit prix. Légères et bien chaudes. Je suis actuellement dans un pays où il y a la neige et il fait -15°C, ces bottes sont parfaites ! Je recommande. Pour info : ma pointure habituelle c'est 41/42, longueur de mon pied 27 cm. J'ai acheté les bottes en 42/43 et c'est parfait.
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    • 5/5 Grip
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Anna, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

    perfetto

    perfetto