Doposci comodi e caldi
Ottimi doposci, tengono il piede asciutto e caldo
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimi doposci, tengono il piede asciutto e caldo
Top, confortables et chaudes
ottimo rapporto qualità prezzo
Ottimi
Botas de senderismo y nieve forradas por dentro , acolchadas y cómodas .
bottes agréable à porter
Parfait et très agréable
If you are standing still for an hour at cold and wet weather (0°C) then your feet will get very cold. It is cold if you are not walking and even then it is not warm shoes. More like standing still comfort +6, walking -10. If you stop it gets cold very fast.Better go up a tier.
Scarpe veramente comode e molto calde