Bonne paire de botte chaude et...
Bonne paire de botte chaude et avec une bonne accroche
- Warmte
- Waterdichtheid
- Grip
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bonne paire de botte chaude et avec une bonne accroche
Bottes de randonnée neige achetées spécifiquement pour un séjour au Canada. Très bon produit d'un confort étonnant. Aucun froid ressenti à moins 15 degrés. Légères à porter et facile à enfiler . Excellent
Une bonne botte bien chaude et étanche.Le seul problème est que la partie rigide de la botte arrive juste au niveau de la malléole ...peut-être en mettant une semelle fine en plus cela permettra de gommer ce défaut.
Το προτείνω
De schoenen had ik iets warmer verwacht maar had geen koude voeten. Nadeel vind ik de elastische veters waardoor je ze nooit echt lekker gestrikt krijgt en ze voor mij niet geschikt zijn om langere stukken mee te lopen.
Wel heb ik in de alpen voldoende grip gehad op en naast skipistes. Ook met de sneeuw in Nederland stellen ze niet teleur.
Nem igazán szellőzik, de jó hótaposó
ciepłe, wodoodporne
Bon rapport qualité prix !
Deze snowboots zijn super licht, warm en waterafstotend. Ze voldoen aan al mijn verwachtingen. Ik ben super blij met mijn aankoop.
Bota e, ele te é custo benefício ótimo recomendo